چاپ        ارسال به دوست

برگزاري هفتمين همايش مديران ارشد بيمه كوثر

به گزارش روابط‌ عمومي و اعلام مدير اداري و منابع‌انساني بيمه‌كوثر؛ اين همايش به‌منظور حركت شركت به سوي شركتي پوپا، پيشرو و فعال در عرصه ارائه خدمات بيمه‌اي به آحاد جامعه، به‌خصوص جامعه هدف در سالن كنفرانس ساختمان ستاد شركت برپا شد.
حسن شعباني با بيان اينكه بهره‌مندي از تفكر راهبردي و تأمين زيرساخت‌هاي لازم از الزامات ايجاد تغييرات در مسير حركت و پويايي و نيز دستيابي به يك نقطه مطلوب و ارزشمند در عرصه خدمات‌رساني است، تصريح‌كرد: با تسهيل، روان‌سازي و تسريع در ارائه خدمات مي‌توان در راستاي افزايش رضايت‌مندي بيمه‌شدگان و مشتريان شركت گام برداشت.
وي ارائه خدمات الكترونيكي به ذي‌نفعان شركت را از برنامه‌هاي اساسي شركت برشمرد و خاطرنشان‌كرد: تمديد و صدور بيمه‌نامه، دريافت استعلام‌ها، پرداخت خسارت‌ها و ديگر امور بيمه‌اي در آينده‌اي نزديك به‌صورت الكترونيكي صورت مي‌گيرد.
مدير اداري و منابع‌انساني شركت از ايجاد سيستم‌هاي نظارتي در راستاي ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف خبرداد و گفت: با بهره‌مندي از پتانسيل‌هاي درون شركتي و تقويت بسترهاي آموزش حضوري و مجازي مي‌توان در راستاي اصل مشتري‌مداري  و ارائه خدمات خرسندساز به مشتريان نقش مؤثري را ايفا كرد.
حسن شعباني راه‌اندازي واحد مديريت ارتباط با مشتري را عامل اعتمادسازي ذي‌نفعان دانست و افزود: با راه‌اندازي اين واحد، ساماندهي ارائه خدمات براساس نيازهاي مشتريان، بالابردن سطح رضايت‌مندي آن‌ها، تبديل آن‌ها به مشترياني دائمي، پياده‌سازي فرايندهاي مشتري‌محوري و در نهايت بهينه‌سازي سوددهي، درامدزايي و جذب و افزايش پرتفوي شركت تحقق مي‌يابد.
وي با تأكيد بر اين امر كه مديران شعب، نماينده مديرعامل و راهنما و حمايت‌كننده نمايندگان در استان‌ها هستند، بيان‌كرد: با تلاش مضاعف مديران، كاركنان و نمايندگان؛ بيمه‌كوثر مي‌تواند به شركتي توانمند و فعال در حوزه بيمه‌اي تبديل شود.


٠٩:٢٢ - 1395/03/10    /    شماره : ٢١٩٦    /    تعداد نمایش : ٦١٣



خروج




access deny