چاپ        ارسال به دوست

روش هاي نوين بازاريابي و افزايش فروش خدمات بيمه اي

در دههاي که ما زندگي ميکنيم همه شرکتها از لحاظ تبليغات و بازاريابي و هزينه بسيار زياد در صف اول قرار گرفتهاند که اين مهم باعث ضربه زدن به شرکتهاي نوپا و جديد الورود شده است. در چنين شرايطي فرد يا سازماني ميتواند به هدفش برسد که ماهها و شايد سالها تلاش و سعي کند وظيفه يک بازارياب اين است به بهترين نحوه کمک کند تا بار زياد فشار برشرکت يا سازمان کم شود.
در کشور ما همه ميخواهند تا حد امکان سريعتر و آسانتر به راحتي، شادي، ثروت، پيشرفت و اعتبار برسند. و در کنار همين بسياري افراد و سازمانها، راهکارهاي فريبندي، تکنيکهاي خاص، استراتژيهاي محرمانه (با کمترين تلاش) به موفقيت را ميکند اما تجربه ثابت کرده که روراست بودن با مشتري باعث ماندگاري در بازار و اقتصاد کشور مي شودو اين بهترين راهکار و سرلوحه کار يک بازارياب موفق در جامعه اقتصادي است. به دليل همبستگي و ارتباطي شناخت مسائل و مفاهيم بازاريابي و مديريت صحيح آن در اين بازار پر تلاطم و رقابتي مورد توجه تمامي عرضه کنندگان قرار گرفته است. پس بازاريابي رساندن پيام مناسب از طريق رسانه مناسب به مخاطب مناسب است.. هدف اصلي بازارياب جلب توجه علاقه مندان و آسان کردن و فرايند جمع آوري اطلاعات براي مشتريان و کم کردن ريسک خريد است که در اين صورت باعث افزايش سريع فروش و برند سازي و معروفيت بيشتري ميشود.
فرمول نوين موفقيت در پيام بازاريابي:
الف) وقفه: پيام شما بايد به ناگاه توجه مخاطب را به خود جلب کند و براي اينکاربايد با مخاطب کاملاً آشنا باشيد تا بتوان سريع راه ورود و با پرو بال دادن به محصول خود در گيرنده وقفهاي کوتاه به وجود بياورد.
ب) جذب: به مخاطب قولهايي را بدهيد که با خواندن کامل متن بدست خواهد آورد که محصول بدون مشکل و با کارايي بسيار زياد و حتي برتر از برندهاي مشابه را به ايشان عرضه ميکنيد، اعتمادش را به خود جلب نماييد.
ج) دادن اطلاعات: مخاطب براي تصميم گيري نهايي نياز به اطلاعات کافي دارد اين اطلاعات را در اختيار او قرار دهيد اگر اطلاعات واقعي و بدون عيب و نقص و با کالاي شما برابري نمايد مطمئن باشيد که مخاطب مشتري هميشگي شما به شمار ميرود اما اگر اطلاعات غير واقعي باشد مخاطبتان مدت کوتاهي با شرکت شما همراهي ميکند.
يک نکته:
مشتريان از منتظر ماندن متنفر و بيزارند. اگر از سيستمهاي پاسخگويي تلفني استفاده ميکنيد و مشتريانتان بايد لحظاتي منتظر بمانند تا بتوانند با شخص مورد نظر صحبت کنند از اين فرصت طلايي استفاده کنيد در لحظات انتظار بجاي پخش موسيقي به معرفي محصولات و خدمات شرکت خود بپردازيد اگر کسب و کار خود را به تازگي آغاز کردهايد. با اين کارمي توانيد ذهنيت خوبي را در مشتري ايجاد کنيد و مشتري احساس خواهد کرد که با شرکت بزرگي تماس گرفته است و نتيجه آن اعتماد مشتري به شما است ياد آوري نماييم بدست آوردن اعتماد مشتري به آساني نيست و نخواهد بود فقط مواظب باشيد، پيام کوتاه، قابل فهم و درک، مقدمه نداشته باشد و آن را با موسيقي ملايمي همراه کنيد.


١٥:٠٨ - 1396/07/19    /    شماره : ٢٩٦٩    /    تعداد نمایش : ٤١٥



خروج